Het aankoopproces doe je niet blindelings en doe je het liefste op een gecoördineerde manier. Het start al bij de opmaak van de offerte voor de klant. Je voegt artikels toe en toont de meest up-to-date prijzen via de koppeling met webhops. Offerte goedgekeurd? Je bestelt de nodige artikelen in de webshop. Gaandeweg tijdens het vorderen van je projecten stock te kort? Door voorraadbeheer weet je al snel welke artikelen dringend te bestellen. Na de bestelling komt je aankoopfactuur binnen en die verwerk je in Robaws digitaal.
Je kent het wel, je maakt een offerte op, je verstuurt deze maar je ontdekt dan dat de prijs uit jouw artikelenbibliotheek al niet meer up-to-date is. Koppel je in Robaws rechtstreeks met webshops dan kan je altijd opnieuw de meeste recente en correcte prijs toevoegen aan de offerte. Nadien kan je deze artikelen ook rechtstreeks bestellen en sla je heel wat tussenstappen over.
Een wanordelijk magazijn, je focus kwijt op wie jouw materieel gebruikt .. voor veel bedrijven een ware nachtmerrrie. In Robaws hangt elke wijziging in je stock vast aan jouw project, kan je de hele geschiedenis van je materieel terugvinden, en verlies je zelf de kleinste vijs niet uit het oog! Een bijna uitgeputte voorraad? Je wordt op tijd gewaarschuwd!
Vaak wordt vergeten om aankoopfacturen digitaal te verwerken. Dit zorgt er nochtans voor dat je een beter zich krijgt op de effectieve kosten en opbrengsten van uw project.
Dankzij OCR wordt overtypen passé.
stap 1: je ontvangt de aankoopfactuur. Je verstuurd deze in pdf formaat door naar jouw eigen digitale brievenbus: jouwbedrijf@robaws.be
Stap 2: de automatisatie doet zijn werk en door 'scan en herken' (OCR) wordt de aankoopfactuur opgemaakt in Robaws.
stap 3: je zal ontdekken dat alle informatie correct werd aangevuld bij je aankoopfacturen. Artikelen uit eigen bibliotheek worden herkend en als je dan op voorhand ervoor gezorgd hebt dat deze artikelen ook gekoppeld zijn met de juiste grootboekrekening, kostenplaats, kostenlocatie, BTW tarief dan zal je al heel wat werk uitsparen.
stap 4: start de goedkeuringsflow en laat de verantwoordelijken eerst de factuur accepteren alvorens je de betaling uitvoert.
stap 5: maak een betalingsbestand op van alle te betalen factuur. Laadt het bestand op in je bankaccount en betaal deze allemaal tegelijk.
stap 6: Vergeet je aankoopfactuur niet te linken met het betreffende project. Zo staat jouw nacalculatie meteen correct.
Graag een kijkje nemen in de software? Contacteer hier een van onze experten en krijg meteen een beeld wat Robaws voor jou kan betekenen.
Update your browser to view this website correctly. Update my browser now